zegar interaktywny na pulpit

Czytasz wypowiedzi znalezione dla hasła: zegar interaktywny na pulpit




Temat: Railsim



drivera myszy. Większy problem jest z trójwymiarowym modelowaniem tych
wszystkich dzyngli i dinksów. Tak na oko, to będzie porównywalna liczba
obiektów, jak za oknem.


No, jesli chodzi o wydajnosc renderingu, to moze
to byc problem, ale nie jesli chodzi o problemy
programistyczne.
W koncu te kontrolki wcale nie musza byc w pelni 3D,
wystarczy zeby to byla plaska tekstura
nalozona na pulpit.
Przeciez i tak jest to wlasnie w taki sposob tworzone
- te pulpity w BVE lub Mechaniku sa czesciowo interaktywne
(kontrolki, zegary itp zmieniaja sie).
Wiec co za problem zrobic je "mouse sensitive"?


To, co piszesz, to problem na poziomie biblioteki TurboVision. Ważniejsze
jest stworzenie realnych przełączników i animowanie ich w czasie
rzeczywistym.


Jak juz wspomnialem, to i tak istnieje.


Dla mnie "myszologia" w lokomotywie nie byłaby zbyt wygodna - IMHO lepiej
naciskać klawisze.


A to inna sprawa. Moim zdaniem, myszologia jest bardziej
intuicyjna i realistyczna. Nie trzeba sie uczyc
klawiszy, natomiast jest okazja zeby sie nauczyc
obslugi danej lokomotywy :)


| A jak mam 256 odcieni jasnosci, to swiatlo sygnalizatora
| moge przemnozyc przez 256, w porownaniu z innymi teksturami
| ktore beda mialy np. 128, a w cieniu jeszcze mniej,
| a w nocy b. malo.
Racja, z tymi kolorami trzeba coś zrobić.


Ponadto odcienie szarosci umozliwjaja cieniowanie wykopow,
nasypow itp (mozna uzyc tej samej tekstury trawy
tylko inaczej zdefiniowac jasnosc tej tekstury).

Jak ktos juz wspomnial, trzeba stworzyc w miare sensowna
palete 256 barw. Razem ze znajomym stowrzylismy
taka palete, korzystajac z kolorow najczesciej
wystepujacych na zdjeciach kolejowych (kazdy
z kolorow w kilu odcienach). Mialo to sluzyc
zrobieniu wygaszacza ekranu, ale do symulatora tez
moze sie przydac.

Pozdrawiam,
MC





Temat: Polski Tabor
Po pierwsze: jaka jazda w przód i w tył???????
Ty chyba o Trainz 1.1 mówisz a to niemalże zupełnie inna gra niż TRS2004!!!!!!!!!
Po drugie jaka dupna fizyka????? Jak byś do EN57 wsiadł to chyba byś 5 minut siedział zanim byś ruszył. To nie to co w MSTS że hamulce , nawrotnik, nastawnik i ewentualnie pantograf trąbka i światła....
W EN57 na pulpicie wszystkie przyciski i prztyczki za coś odpowiadają, jest nawet podświetlenie zegarów, oświetlenie kabiny, tablicy kierunkowej, przestrzeni pasażerskiej i wielu wielu innych, o tka podstawowych rzeczach jak wyłącznik szybki, sprężarka, przetwornica, i każdy reflektor włączany oddzielnie nie wspominając.....
Tacy poważni ludzie jak wy (w końcu twórcy stron i modeli do MSTSa) powinni najpierw wejść na www.trainz.pl pooglądać screeny, a już najlepiej zainstalkować grę i samemu zobaczyć jak wielkie są możliwości TRS2004, a nie wypisywać tu takie głupoty.....
Jedno co lepsze w MSTSie to dzwięki do loków, ale i to da sie zrobić......
Po trzecie samemu sobie możesz skonfigurować semafory (kształtowe i świetlne) i pouzależniać ich ustawienia od danej zwrotnicy czy następnego sema....
Po czwarte edytor 3D gdzie gotowe obiekty stawia się pojedyńczym kliknięciem, a tory rozciąga się zaznaczając punkt początkowy i końcowy, są powodem dla którego już do TRS2004 jest zasyp map.....
Dalej ciągnąc wypowiedź: Polskie iglice i wajchy do zwrotnic, polskie znaki drogowe skrzyżowania, bloki, ostatnio nawet pojazdy drogowe, tworzą niepowtażalny klimat którego brakuje mi w MSTSie
Ale najpiękniejsze co jest to możliwość jazdy w 100% interaktywnej kabinie gdzie głową można obracać o 360 stopni (bardzo przydatne w SM42) a nie jak w MSTS trzy widoczki- przód, prawo, lewo
Przykro mi że piszecie o dupej fizyce nie znając się na rzeczy, poza tym ja nie piszę że coś w MSTSie jest dupne......
Sprawdzcie a dopiero potem piszcie ( a poza tym do MSTSa nigdy lub długo nie będzie SU46, SP47, SP42, Ol49, Ok1, ET40, ET41 (tylko nie piszcie mi że jest bo ta czołownica to porażka!!!) i wagonów gdzie otwierają się dzrwi i wsiadają pasażerowie....)
Powered by WordPress